15 July 2006

飲茶圖鑑





















感謝過去一年和我飲茶的朋友。我飲故我在。

9 comments:

Anonymous said...

有冇菜胆翅食?

葉七城 said...

大家樂都有翅食,去擺酒唔知騷唔騷你...

Anonymous said...

打雀麻圖鑑何時出?

Anonymous said...

好慶幸上年無同你飲過茶囉
嘿~~~
等你番黎畀番祖堯我呀...

wy

葉七城 said...

wy :
本來你有份的,但我唔忍心劃你對眼,於是刪除了。

QooLaLa said...

勁喎!我有三大張喎,仲要三個都唔同造型,差點兒連我都唔認得自己添!多謝你咁有心個眼線畫得咁粗喎……

Anonymous said...

藍色的眼線好彩都幾正氣
原來冇眼的我都幾好睇

玉琪

Anonymous said...

好小同你一起飲茶

kingbee

Anonymous said...

你做咩同我畫眼呀,我唔見得人呀!我咁靚仔點解冇頭髮,點解我老豆唔係李嘉誠!!!!